happy silvester!.

- nytt år, grått hår!

- å här kommer lite mingelbilder från i lördags som vi hittade. haha.



jag hade för övrigt världens bästa dag igår!
mäll:

Du skojar!!



Leif-Rogers gamla adidasjacka!!! :O

Bara så du vet det, var det JAG som lånade den av honom redan 1988 utan att lämna igen den, så den borde vara MIN!!

majsan:

bara så du vet så är det JAG som fann den på vinden (dvs = räddat den från en säker död) och dessutom så är det JAG som har reparerat den från diverse skador! - det är alltså min nu!! :)

susanne:

det roliga är att marlene är 30 & du är 20, men bråkar fortfarande som om ni var 15 år, bodde hemma & inte hade råd med kläder så ni var tvungna att dela. hiihi cute

Malin:

HALLÅÅÅÅÅÅ!!!

Vad bråkar ni om? Den där jackan är faktiskt MIN! Den fick jag låna när vi "fridd"...

Kommentera inlägget här: