snowboard schule.

Klockan ær 08.00 och strax bær det av till dachstein dær vi ska læra Hannibal's mamma Katty att åka snowboard. det kommer bli så himlarns rolit. kameran ska med och jag kan tænka mig att det kommer bli några grymma shoots idag. det ær inte ett moln på himlen och tempen ligger redan på +21c.. woowooo!

kan man mer æn ælska naturen hær.. sjukt galet crazy. 
mäll:

Om man inte visste bättre, skulle jag tro att du photoshopat lite här... :)

Här har La Familia åkt båt och badat på Stamsjön hela dagen... Vädret är otroligt även här, så vi får också lite bronz på oss.

Kram på dig lillaste systern, vi längtar efter dig!

maja:

jag tog faktiskt bilden från internet.. så jag fuskade lite;) jag kan næmnligen inte ladda upp bilder från min kamera længre.. vetetusan vad som hænt!



saknar er alla också! åker faktiskt hem (eller till danmark) imorgon.. får se nær jag kommer hem på riktigt men det blir då snart nångång;)

Kommentera inlägget här: