i'll never stop.

Förvånad? Nä, jag förstod väl det. Jag flyger och flänger överallt i sommar också. Frågan är ju när pengarna egentligen tar slut? Tur att jag jobbade som ett svin i somras. Iallafall så drar jag och daarl' europa-runt i sommar. Blir snowboardåkning för heela slanten! Österrike, Schweiz, Italien.. kommer ju bli bäst!

image51
Saas Fee, Schweiz.
  

Saas fee, Milano, Venedig och Schladming (min pojkväns "sommarstuga") ;)

Kommer bli den bästa "vinter-sommaren" i hela världen. På min födelsedag 17/6 ska vi även åka till tyskland en snabbis. Inte så lång tur med tanke på att Hannibal bor i Silkeborg, Danmark. Runt 3 timmar. Iallafall så ska vi åka till hamburg till Snowdome. För er som inte vet det så är det europas största inomshus-park.

image59
Så där blir det till att shredda järnet en heeel dag och sedan åka tillbaka till silky där det blir party 1000 på kvällen!!
Kategori:
Kommentera inlägget här: