long time no see.

Tänkte att jag skulle ta tag i dethär med bloggskrivandet. Bli lite mer seriös helt enkelt. Medans jag sitter och funderar vad jag kan skriva för något roligt så kan ni få se en himla najs bild sedan i vintras, då jag flög&flängde runt om i europa. Längtar really really tillbaka!!!

image44

Avoriaz, France.

Ska väl sammanfatta min 1½ vecka i frankrike med några schyssta bilder. En bild säger ju faktiskt mer än tusen ord...

image60
1 av de 4 parker som fanns.
       
image65
Hans-Jakob, Jesper, Hannibal, Niels, Michael, Ole, Maja & a random mosquito ?
    
image73
Precis efter Hannibal bröt sitt revben. Men han ser rätt glad ut ändå ? Det var ju gratis Pepsi Max trots allt...
    


Det var en sjukt lyckad vecka. Var där på "praktik" eller vad jag ska kalla det.. Fotograferade ju faktiskt himla mycket.. Men man kan väl sammanfatta att det blev
-50% fest
-30% snowboardåkning (för min del)
.. å ja.. resten fotografering. Men de bilder jag tog fick jag till bra.. enligt min åsikt. haha!

Ingen frånvaro från skolan var ju ett BIG TIME+ iaf.

(skall väl även tilläggas att bilder jag tagit kommit upp på luksusonline.dk och även i luksus tidningen. woowoo,
malle:

Ser verkligen härligt ut...
Och snart får vi se bilder från gondolen i Venedig också :)
Du har sån´t FLYT!

Kram!

sis:

Just löööööv the random mosquito...

Maria:

Kan vi inte boka in något i Danemark? Jag drar dit den 19 juni coh stannar 3 veckor ju ;)

Kommentera inlägget här: