avoriaz.

..bara för att jag längtar tillbaka dit x1000, och bara för att jag är så sjukt sjukt avis på Vickie & Anna som ska hänga där i vinter... åååh...







- ta mig tillbaka. pliis?
mäll:

Sätt dig på den blå intressemyggan, han flyger dig vart du vill.....



Men hälsa gärna på här hemma då, vi börjar få jul i vårt hus, och så bakar vi goda saker och tänder fina ljus och hänger mat i buskarna och träden till pippisarna också. Det är ju iallafall snart JUL! Kramar!

mäll:

De va som om jag kände på mig att ni skulle vara med på en bild eller två - å de va ni ju!

vk.se alltså. Kram!

Anabanana:

Du e hemskt vælkommen att hælsa på!

Anonym:

Äeh men Fy fan är det här dom kommer hänga?

Ska kolla mitt schema imorrn om de finns ute. Sen äre bara att boka!!!!!!!

Tack för en GRYM helg btw :P

PUSS

Kommentera inlägget här: