peace, love and rehab! :)

...otur hade jag. tusen otur, men that's life !

Mitt korsband i knäet hade gått av helt, så nu blir det att träna upp musklerna inför nästa operation i december! Sen efter operationen så blir det rehab på hög nivå. Träna upp musklerna runt knäet och ta det easypeasy! Läkarna säger att det kommer ta ca. 6-9 månader innan mitt knä kommer att kännas hyffsat normalt igen.

Men ptja, det kunde ju faktiskt ha varit värre.

..Som den 'anonyme' skrev till mig i mitt tidigare inlägg; det är ju faktiskt bara 1 vinter jag missar ! sen har jag ju flera flera säsonger framför mig, och inte nog med det, jag kan ju faktiskt åka året runt här i Österrike, så jag ska absolut inte klaga ! :)

Så nu blir det full fokus på arbete och allt som har att göra med NAME clothing! .....sen hade det ju också varit mysigt att finally skaffa sig en liten puppy. nu när det finns tid för en! :) hihi.
3 hål i beeenee. (dom drog ut dendär äckliga grejjen som sög ut mitt blod ur knäet idag, -HALLELUJAH moment!)
pubes:

blev min kommentar anonym? huh, wierd. det var jag iaf! tror jag..

Anonym:

Gick det bra?hälsningar Teddie Lilla söta Majagumman

det såg ut som en ond operation....kramar från Marri Alex å Teddan...We love you

Kommentera inlägget här: