Good mornin' world!


Har precis vaknat, sitter och sipprar på en cafe latte och en fruitshake - med den mestaste bästaste utsikten på hela Koh Phangan. Idag drar vi från våran drömstrand till en annan på andra sidan ön. Vi har hyrt moppar så vi kommer nog utforska hela ön idag! Blir superkul!
.. och på tal om moppar.. så fick jag snacks-obstinens igår och tog moppen till 7eleven. Problemet var inte bara att det var kolsvart ute, jag visste inte heller vart 7eleven låg någonstans. Det slutade med ett djungeläventyr där jag körde på en orm (för andra gången denna resa) men hittade slutligen tillbaka hem. Puh.
Nu blir det till att packa och checka ut ! Ciao!
Kategori:
Linnea:

åhhhhhh saknar dig/ er..

hur länge reser du me killarna?

mäll:

men, du och dina ormar!! råka du inte ut för en läskig orm i en österreich wald också? :D

(och skööönt förresten att inte god jul är ditt senast blogginlägg längre...)

puss och kram!!

majja.:

Linnea: Reser med grabbarna tills i slutet av Februari, vi ska till Koh Samui igen för att det kommer hållas en hiphop/reggae/dubstep festival där den 26-28.. Artister som Looptroop, Timbuktu och maskinen kommer att komma.. kommer bli galet! Sen drar jag till Bali ASAP.



Malle: Ja det stämmer, men den ormen klev jag ju på.. inte körde på alltså! ;) Jag och Linnea körde också typ på en apa, men den var redan död. Vilka djungeläventyr!!



PUSS KRAM!

Kommentera inlägget här: