First AMAZING day at Dachstein.

...säsongen har ju bara börjat! ;)
Dachstein stod på menyn idag, oh herrejisses, vilket ös!!
tripple kinken med donkey är helt klart mitt nya favoritrail i parken.
dessvärre sista åket så nosepressade jag lite väl hårt på den, fick hangup på donkeyn, gjorde en halv frontflip, landade på huvudet......... och kom inte ihåg så mycket mer.
Halva min kropp "förlamades".. jag kunde alltså inte känna varken armar eller ben efter det fallet, och jag såg dubbelt. Men efter några minuter så var jag back on track igen. men sjukt sketchy - jag trodde jag blev förlamad på riktigt!! tur har man ibland!


pubes:

känns ju kul att läsa det här! verkligen.. blir inte alls kallsvettig och jätteorolig och känner mig som en gammal tant som oroar sig för barnbarnen! :O

Kommentera inlägget här: