slopestyle.

något som jag inte är ett sånt stort fan av. nog mest för att jag är nog den sämsta kickeråkaren någonsin. hursomhelst, idag var det slopestyletävling i alpendorf. förjäkla slush var det, och i mitt andra finalrun så hookar jag fast min tail i kickern och landar helt upp&ner på huvudet. fick en liten hjärnskakning eller liknande, sjukt sketchy. meeen, ja, resten gick braigt nog till en 1a plats snowboard och inte nog med det, min vapendragare Gemma vann slopestyle freestyleski!!! wiii, stoked. nu blir det party.
Mia:

Wuuuhuuu!! Giiiirls!!! Cyberspace high 5!

Paper acrobat:

Your graphics are cool. Just a pity I can't understand your language...!



http://www.paperacrobat.blogspot.com/2012/02/i-wish-i-was_24.html

alexandra:

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

Kommentera inlägget här: