xmas+new year.

Ja.. känns nästan som att det är på väg att bli vinter igen.. så då tänkte jag att det skulle passa bra in med lite vinterbilder! right? :)

Min julafton firade jag hos Hannibal och hans familia i Danmark. Snacka om julstämning alltså! Levande ljus i granen, dans runt granen, världens godaste julmat.. + kalle anka förstås (dom har svt).

Dan innan dopparedan så åkte vi en massa snowboard hela dagen. De har byggt en ramp utanför "skøjtehallen" med en box, rör hopp och wallride. Himla fet!

image83


Dan efter julafton så åkte vi direkt till Österrike. Blev utskrattad när vi väl kom fram och jag vaknade och utbrast "Shit vad snabbt det gick". Inte konstigt då jag sov ungefär 90% av resan som tog runt 13h..

image88  

                    








image93
Mäll:

Maja - världens snyggaste moster...!!!!

Tror det slank ner en liten San Francisco också, minsann.... värsta 80-talet! :)

Kram!

Evvy:

glassig sommar du ska ha Maja, gött ;) Hoppas allt är bra, nu när studenten närmar sig med stormsteg & allt!!! Gissa vart jag ska till vinter´n...Canada ;) Skiiii...jihaaa!
Ha det gott Kramar Evvy

Ida:

ja! haha såg du filmen! hur taggade som helst!!

Kommentera inlägget här: