doublepage again!

Igår drog jag & Gemma till Schladming för B-T catalogue shooting!
Fantastiskt väder, med ett fantastiskt crew kunde inte sluta bättre:)
Jag har världens bästaste jobb- inget snack om saken!
Sjukt stoked är jag också, för andra gången så fick jag äran att göra "Snowboard introshot girls"
-En snowboard actionbild i katalogen! wehaa!
blue tomato katalogen 2010/2011

..efter att ha sökt ett coolt spot att ta actionbilden på, så finner vi ett sjukt sketchy ställe. vi byggde en minikicker bredvid ett träd där jag skulle poppa enormt för att komma över en gren, gapa några meter, tailgraba och landa flat. jag var sjukt skeptisk om det skulle funka i starten, med 15 pers som står och kollar, ett filmcrew, ett fotocrew... och en solnedgång som håller i ca .10 min... man vill ju direkt inte misslyckas, så jag hade hur mycket adrenalin och press under mig som helst! haha. Ptja, efter mitt första run så poppar jag inte nog, faller handlöst mot marken med en halv frontflip. andra försöket så kraschar hela kickern under mig. sista försöket så fick jag draghjälp (2 tjejer höll mina armar och drog mig) så jag hade sjuktligt mycket fart, jag poppar, grabar ...och flyger sjukt långt och missar hela landningen - superflat - men lyckas stå upp ändå. grejen var att när jag landade så platt så slår jag i min dumma armbåge i mitt knä och nu har den alla regnbågens färger och den är 5 gånger så stor som sista gången jag gjorde illa den.



..men bilden, bilden blev heeeelt fantastisk!!! :D
Madelene:

Hej Maja! :)

Vad kul att se att det går bra för dig, du verkar ha fullt upp med massa skoj! :)



Ha det bäst och fortsätt uppdatera, kul att tjika in emellan åt : >

Kommentera inlägget här: