Utah is stunning.

 
Jag älskar verkligen Utah. Det finns så många fantastiska platser att besöka och allt är så otroligt vackert.
Det enda som är hårt är att jag befinner mig på andra sidan jordklotet - och jag saknar min familj och vänner sjukt mycket.... Därför har jag samlat ihop bilder från Utah och om inte detta är nog med skäl att komma hit (förutom att hänga med mig då) så vet jag inte vad! :) Komsikomsi alla nära & kära! 
 
 
 
Linnea:

Alltså jag kommer vara i USA Ii två veckor, vi måste försöka ses då. Saknar ju dig

JUNITJEJ:

Vilka vackra bilder!

linellas:

omg fina bilder

biggeros:

Vilka proffsiga foton!! Jag vill till Utah!!

Emelie:

Herregud, vilka fantastiska bilder! Ser ut som ett sagolandskap!

Anonym:

Herregud, vilka fantastiska bilder! Ser ut som ett sagolandskap!

Stickan!:

Åh, så otroligt vackert :-) Helt fantastiska bilder :-)

Malin:

Men oj så vackra bilder! Fantastiskt.
/Malin
malinedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här: