lazy workout....

man ligger alltså ner.. låter benet vila på denna mackapär och den kör upp å ner i 30 min. Fick testa hur mycket mitt knä pallade av först, och det blev 80 grader.. vilket var väldigt bra tydligen. Tjejen bredvid mig kunde bara 30 :/ och vi har exakt samma skada...
tråkigt var det..  så tog fram ipod och psp.. THANK GOD for electronic gadgets!!!
(värt att tillägga: jag blev SJUKT dizzy efter denna workout.. låter ofattbart, men har druckit galet mycket vatten nu.. känns som jag har sprungit ett maratonlopp!) wtf?
peace.
pubes:

jamen en operation är ju jättepåfrestande för kroppen! jag önskade att jag kunde vara där hos dig och underhålla dig!! <3

mäll:

...åh, jag med! San, ska vi ta på oss vår österreich utstyrsel och leka familjen Von Trapp? Du kan öva edelweiss på gitarren! DE vore nåt, de...

ankan:

ta han dom dej sööt, och va försiktig.Ringer dej<3

Kommentera inlägget här: