Mitt i djungeln.

Gårdagens äventyr var ett riktigt djungeläventyr kan jag säga! Vi tog mopparna och skulle köra till en beach ca. 10 min från var vi bodde. Efter 30 min på en mer och mer avsmalnande väg så kommer vi fram till att vi har kört fel, men krigare som vi är så fortsätter vi. Vägarna var nästan 90 grader upp och ner med enbart sand och sten.. Men det var värt det, vi fick se vattenfall, grottor och en fin strand långt bort i tjottahejti..

Vi såg också en märklig fågel.


Senare checkade vi in på vårat nya bungalow ställe, Lighthouse. Precis vid havet... peeerfekt läge! Söta små bungalows, från utsidan. Inne i vår bungalow fann vi en spindel lika stor som en handflata, en ödla som skrek parningsrop (låter helt förfärligt, och HÖGT!) och ett X antal äckliga skaldjur. Inte så konstigt, då det är hål i stort sett överallt.

Men helt klart charmigt. Och det kostar 25kr per natt. Helt okej alltså!

Kategori:
Linnea:

MÄRKLIG FÅGEL!!!

åhh jag kan se mig Elias framför mig när ni fann spindeln.

Balderheidi:

I recomend this site

Kommentera inlägget här: