Lovely life.

Ja, sa far jag väl slänga in en liten uppdate efter förfragning (..elin) hihi.
Det har varit en rätt sa hektisk tid pa senaste. Mycket jobb och grejjer.
Stukade ju foten dagen efter jul, och har haft superproblem med den. Nu i efterhand visar det sig att den var bruten och inte stukad. Eftersom jag inte haft gips sa kan det hända att den läkt ihop fel. jättejobbigt... menmen. den funkar rätt sa fint när den är inpackad i en snowboardboot - sa jag klagar inte;) Väntar fortf. pa svar fran sjukan hur läget ser ut.
 

För en vecka sedan sa gjorde jag min första tävling för säsongen, The Game of Stash i Absolut Park.. himlarns kul! Sa annorlunda att fa jibba omkring pa enbart obstacles fran naturen, hamnade pa en 1a plats. Juhu!


Direkt efter tävlingen sa var det snabba puckar hem till St.johann! Hela 32 Thirtytwo teamet var pa plats i Tigas Shoppen för att ha en teamsigning (vi snackar JP walker, Simon chamberlain, Joe sexton osv..) jag var verkligen i 7th heaven. Efter lite mingel och manga manga öl senare sa blev alla i Tigas teamet fragade om vi ville följa med till Vogei Hüttn (restaurang pa berget) med 32 teamet (en liten surprise fran varan team manager), what more to say? Det blev en riktig kanonmiddag och galet party.. och efterparty.. klockan 7 var jag hemma i lägenheten.. som sagt - bra med party!

 
Denna helg sa bestämde jag mig för att delta i Absolut Parks Pop n Drop, en slopestyle tävling. Det var sjukt daligt väder, snöstorm och flat light.. smart som jag var sa hade jag inte vaxat min bräda, sa jag var nog den langsammaste pa berget. Hade inte ens fart till det lilla 7m hoppet, medans alla andra tjejer nästan overshootade pa 12m hoppet -_- 

Efter manga om och men sa fick jag folk som fick dra mig nedför backen för att jag skulle fa mer fart, lyckades fa fart till en bs 1 pa den lilla kickern.. inte med den bästa stilen dock. men fick ihop nog med poäng för en första plats, vilket är crazy! jag skulle ju inte ens vara med ju. Brudarna körde sjukt bra och det var en galet bra stämning! Tack för det!!:)
 

 
Jag blev filmad hela dagen av Go TV, som är som MTV / ZTV här i Österrike och Tyskland. Grejen är att när det kommer upp en kamera framför mig sa blir jag sa jäkla nervös.. och jag bara babblar och babblar.. om helt onödiga grejjer och saker som inte ger nagon mening.. Ska bli kul att se det. Fick ocksa önska mig en musikvideo som kommer spelas upp efter programmet...

..Enjoy ;)
 
 
 
Spana in
ABSOLUT PARK
Kommentera inlägget här: