sååå, till dom som vill veta.

Här är ett inlägg till er som inte riktigt vet vad som händer häromkring för tillfället;)
För ca. 2 månader sedan så träffade jag mannen i mitt liv. Verkligen.
Här i självaste St.Johann Im Pongau, mitt i ingenstans, i en mexikansk bar. 

Mina bästaste vänner, Matt från Usa och Dan från Austrialien hetsade x 3000 att jag skulle gå ut för några drinkar - även om jag hade jobbat det hårdaste pass någonsin.. meeeen, jag kände att jag behövde en liten break från all stress så jag begav mig över till partyt. Väl där över så var alla rätt fulla redan, jag hade min första drink och gav mig ut i kylan för utebaren, där jag möter upp med alla. Den där första drinken var liiiite väl stark och den slår mig hårdare än vad jag trodde den skulle - (jag sätter mig ned på en plastbruk eller något liknande och hela kalaset bara rasar under mig) - och DÅ, ja, just då så kommer räddaren i nöden, killen som jag aldrig träffat/hört om någonsin tidigare, men som jag älskar mer än något annat i hela via världen från den dagen, Nicky) han slänger sig och räddar mig från att falla ned, bryta benet, dö... call it whatever you want! För mig så kändes det iallafall som jag hade dött utan honom i det ögonblicket. Vi började att prata och ja.... vi slutade aldrig riktigt att prata.

Jag önskar att jag kunde komma ihåg resten av historien om kvällen. Men den är rätt så blurry, efter "Oh my god I'm so glad you're still alive Tequilas"..... så är det rätt så svårt att komma ihåg, om ni förstår vad jag menar. Matt&Dan berättade dock att det var omöjligt att komma i kontakt med både mig och Nicky efter hjältedådet.
- That's it that's all, that's the story! 

Efter några veckor tillsammans i Österrike så bestämmer vi oss för att det är OSS. Och det var nog det bästa beslutet vi någonsin gjort. Efter ett väldligt hårt farväl så återvänder Nicky hem till Usa. Precis när han kommer till staterna så börjar "Nine Knights" videotävling, och den bästa edit vinner en plats till tävlingen... Nicky lägger upp en edit och vinner (!) Nine knight's video comp och får en resa tillbaka till Österrike och Italien. Vi spenderar ytterligare 3 veckor tillsammans i både Österrike och Italien och allt är bara så himla himla bra!! Efter tävlingen i Italien så vinner han också Best Overall och Best style - så chansen att vi kommer tillbaka till Europa tillsammans är ungefär 110%! :)

Jag är den lyckligaste personen i hela världen!!!!! - och det kommer jag att vara för en lång låååång tid! Forever and ever! Glädjeruset i kroppen går inte att beskriva. Jag är så otroligt lycklig lottad.

Jag flyttar till USA denna sommar, först till Mt.Hood i Oregon, sedan under höst så drar jag till Californien och i vinter så skaffar jag och Nicky lägenhet tillsammans i Park City (Salt Lake City). Jag&Nicky kommer nog tillbaka till europa i Februari och blir här tills säsongen är över (2014).

Det är min "plan" hittills. Den kommer nog att ändras, men det är nog hela skönheten med livet. Att aldrig planera något i detalj!! ;)
 
Kommentera inlägget här: