Dags för erat livs äventyr?

Gillar du att åka snowboard eller skidor?
Skulle du vilja utveckla dina skills? Eller kanske bara vilja rymma hemifrån i en vecka eller 2? :)

Tjejer som killar, ta er i kragen och kom till Windells Sommarcamp i Mt.Hood, Oregon, USA!!!
 
Om ni skulle vara intresserade, signera upp er NU och få rabatt!
Har ni några frågor om campet?
Kommentera i inlägget eller släng iväg ett mail till mig:
[email protected]
 
http:///www.windells.com
 
 
 
Stephanie :

Jag och min fästman planerar en resa till USA i sommar och när vi såg detta blev vi sjuuuukt sugna!!! Vi båda är stora snowboardfantaster. Men vi är ju 22 och 25, hur är det att vara med i den åldern så att säga? Är det ett camp för unga mer kanske? Som sagt, vi är så stört sugna på detta!!!!

Svar: Hej Stephanie!KUL! Det tycker jag verkligen att ni ska! 22 och 25 är absolut inga problem, Windells har ett 'vuxencamp' - alla över 21 bor i ett eget hus (japp, ni kan partajja om ni så vill där) :) Det är många som kommer till Windells i den åldern och jag tror verkligen ni kommer att älska det! Om du har några frågor, hör av dig här eller på min mail: [email protected] ! Hade varit så sjukt kul om ni kikade förbi!!
Maja Löfvenmark

Kommentera inlägget här: