Ready for springtime?

OK. so it's the 1st of feb, but my springfeelings are already here! :)
Sunshine and happiness all over!
 
(Nicky went to Austria today for filming a movie with his sponsors, but wrote me the cutest message ever today after we dropped him off at the airport... gosh, he is making me to the happiest girl on planet earth! 10 days 'til he's back .I.can't.wait.)
 
Something that made me feel better as well.....
I just ordered some kick-ass awesome clothes
 
from Eivy Clothing! :)
 
 


 
Which one is your favorite? :)
 
 
 
Sara:

Hej!
Jag heter Sara Bergström och är 18 år från Stockholm. Jag går sista året på Kungstensgymnasiet, Estetisk linje med foto, och håller på med mitt gymnasiearbete. Gymnasiearbetet är ett arbete som ska spegla ens år på gymnasiet, och sträcker sig över ett år.

Jag har valt att arbeta med jämställdhet och genustänk inom brädsporter. Jag tycker det är synd att det är så få tjejer som håller på med brädsporter, i detta fall skateboard och snowboard. Därför vill jag att mitt gymnasiearbete ska handla om detta. Tjejer som håller på med brädsporter.

Mitt slutresultat är ett bildspel som ska fungera som pepp och inspiration för att få fler tjejer att våga och vilja prova brädsporter.

Jag tycker att du är sjukt häftig, och duktig, en stor insperationskälla! Därför undrar jag om du vill ställa upp och svara på några frågor som skulle vara till stor hjälp för mig! :) Svara här eller släng iväg ett mejl, skulle uppskattas väldigt mycket!

Ha det bra så hörs vi förhoppningsvis
kram Sara

Svar: Hej Sara! Detta låter ju jättekul och intressant! Klart jag vill hjälpa till! :)

Jag slänger iväg ett mail till dig på direkten!
Kram!
Maja Löfvenmark

Kommentera inlägget här: