Rösta på mig på Travel Blog Awards! :)

 
Gillar du min blogg? Hjälp mig att komma till toppen så jag kan sprida bloggen vidare - och motivera fler unga att uppfylla sina drömmar!
- Som tack lottar jag ut en Coaltree Beanie!

Kommentera 'röstat' I detta inlägg efter ni har skrivit namnet på min blogg: 
 
( maja löfvenmark keefer. snowboard - surf - skate - graphic design - lifestyle )

 och min bloggadress ( www.majalofvenmark.blogg.se
 
- klicka på bilden nedan! :)


Travel Blog Awards 2013!
Carolina:

Röstat!

pubes:

röstat! men jag vill inte vara med i utlottningen! ;)

lina:

Röstat! Jag ville bara säga att jag Älskar!!!! Din blogg! Är så hilmla glad att blogg.se la ut dig på förstasidan!:)

lina:

Röstat! Jag ville bara säga att jag Älskar!!!! Din blogg! Är så hilmla glad att blogg.se la ut dig på förstasidan!:)

Hanna:

Såklart jag röstar :)
Superbra blogg. Keep up the good work!

lina:

röstat! :)

Jessica:

Röstat. Bästa bloggen!!

soffan:

Röstat. Skön blogg btw, keep it up!

Emma Staaf:

Nu har jag röstat! Grym blogg!

Kommentera inlägget här: