Världens bästa camp!

WINDELLS!
 
Förra helgen höll Windell's Camp i Brighton "Windells on the Road" och jag&Nicky fick den stora äran att coacha!
Nicky har jobbat som skidcoach för Windells i många år på deras sommarcamp i Mt.Hood, Oregon 
-Men detta var min första gång, och det var verkligen kanonkul!!!
Det var många grymma tjejer som utvecklade sina shredskills! AWESOME!
 
Här kommer lite bilder för att sammanfatta helgens bravader:
Jag med 2 av mina campers!
Nicky coachar.
Jag med en 5-0.
My campers killin it!
En väldigt hungrig Maja.
Och en väldigt hungrig Kelly.
 
 
Nicky och hans grupp.
I slutet av dagens shred så samlas vi alla och kollar igenom alla klipp vi filmat under dagens gång.
På så sätt är det enklare att se vad man gör fel/rätt när man gör ett trick! :)
 
Sedan har vi en MASSA tävlingar där man kan vinna goodies, SNOWBOARDS och SKIDOR!
Värsta bästa!
 
 
Sista dagen av campet!
Här har vi alla crazy coaches :) :)
 
(Jag är mest ledsen för att det är över) -_-
 Ser fram emot sommarens camp!

- Alla bilder kommer från windells hemsida.
 
 
Kommentera inlägget här: