Vem var det som vann?

 
 
Så är det dags att berätta vilka som är de lyckliga vinnarna i min "What is YOUR dream" tävling.
 
..eftersom drömmar är personliga, så är det absolut omöjligt att bestämma en "okej du har bästa drömmen, du vinner" - det går lixom bara inte. 
 
Jag har läst igenom ALLA kommentarer, och det är så fantastiskt att se era planer och vad ni drömmer om! Jag är SÄKER på att ni alla kan nå era drömmars dröm, underskatta aldrig drömmar. De kan bli sanna, bara ni vill och tar modet till att uppfylla dem!
 
Det är dags att ta er ur eran "komfortzon" - gör något ni aldrig prövat på förut, res och upptäck världen, ät en maträtt ni aldrig annars skulle äta, lär dig ett nytt språk, ta en annan väg till skolan/jobbet, prata med en främling.. Om man inte gör något annorlunda i vardagen så kommer man inte heller att växa som person.
 
Le åt världen - och världen kommer att le mot er, sprid glädje och glädjen kommer att spridas i DITT liv! :)
 
x
 
Vinnare:
I mina ögon så var alla vinnare, utan tvekan. För att göra detta mest rättvist så lät jag min make Nicky bestämma 4! (istället för 2) vinnare.  Då han är från USA, och inte förstår svenska såbra, så fick han plocka ut de lyckliga vinnarna! (Fråga mig inte hur han kom fram till vinnarna, det enda han sa var han hade ett skönt flow från texten... :)
 
 
Grattis!
Amanda
Emma Staaf
Madelene
Aktiva Dagar
 
Tusen tack för alla awesome bidrag!!!!!
 
Massa kärlek,
Maja
 
 
 
Madelene:

TACK själva, makarna Keefer! ;)
Nu väntar jag med spänning!

Kommentera inlägget här: