Living my dream.

 
Life is good. life is amazing.
every morning I wake up, next to my other half.
with a smile and barely open eyes I'm walking upstairs.
starting the coffee. making some nice breakfast.
Nicky is walking upstairs and we are munchin the breakfast together.
and laughing. a lot. actually, pretty much all the time.
 
packing the last things.
- and off we go.
on a new adventure to new places and mountains.
 
every.single.day.
 
!!!!!
 
I'm so damn lucky.
Living the dream. My dream.
Dreadhead:

Wah. cool.

Joe:

Vilken fin blogg! Och jätte fina bilder.

EMELIE:

grym blogg och vad fina ni är tillsammans!

maja:

Åh va fin blogg du har! :) Hur har du fått din header till bara en bild? har samma tema som du men måste ha en massa bilder juu...

Svar: Hej Maja!Tusen tack! Jag har använt mig av Adobe Illustrator och lagt samman alla bilder som 1 bild och sedan laddat upp den i arkivet på blogg.se, kopierat länken och lagt in den istället för länken med bild som temat kommer med :) Jag hoppas du förstår vad jag menar, det är lite trixigt och tar tid - men värt det :) Lycka till!
Maja Löfvenmark

FP:

åh så fint skrivet!

Elin:

cute!

Karolin:

Så fin bild:)

Rebecka:

Så fint, låter underbart!
Fin blogg du har dessutom! :)

jennie pluggar i los angeles:

Neeej fy vad underbart!! önskar att jag också kunde åka bräda i snön varje dag och bara njuta av livet!

Elina:

Gud så kul!!

Hully Dutra:

Vilka fina och härliga bilder!

Kommentera inlägget här: