wanna see more?

..follow me on instagraaam! :)
 
♥ only:

Bra med insta!

Tess:

sköna bilder :)

Tess:

Fina bilder! :) Kram

Flow Wear:

Hej!
Kolla gärna in min blogg tillhörande mitt klädmärke; Flow Wear!
MVH Flowwear.blogg.se

Julia:

Sjukt fin blogg kram<3

Anita BJ:

Men hej Maja! Vilken överraskning att se en gammal elev på förstasidan av blogg.se :-) Du verkar ha det helt fantastiskt, vilket äventyr! Jag önskar dig en fortsatt härlig tid där i backarna på andra sidan Atlanten :-)
Varma hälsningar
Anita

Svar: Men hej Anita! Vad kul att du skriver, det var verkligen inte igår! :) Jag gifte mig (!!) men min drömkarl här i staterna i Augusti och jag är så otroligt glad och lycklig! Tusen tack kära du! Jag önskar dig detsamma, spanade precis in din blogg, Filip är så himla söt!!! (...Ett väldans sent grattis!) :) Kram!
Maja Löfvenmark

Emma:

Fyfan va aviss!

LORISSA LOVEBOMB:

Jag är så glad att du hamnade på startsidan. Jag åker också snowboard och i din blogg kan man verkligen drömma sig bort!! <3

Svar: Hej Lorissa! Åh vad glad jag blir av att höra detta:) Snowboard är verkligen det bästa jag vet och det är så kul att dela med mig av min vardag - och peppa andra tjejer där ute att göra vad de älskar!
Maja Löfvenmark

Kommentera inlägget här: